Як працюють сервісні центри АТ “Сумиобленерго” під час карантину?

АТ “Сумиобленерго” вимушене було знову ввести обмеження на відвідування сервісних центрів компанії споживачами електроенергії, щоб зменшити поширення на території Сумщини коронавірусу COVID-19. Це пов’язане також із включенням до “червоної” зони карантину деяких міст у нашому регіоні. Про це повідомляє прес-служба компанії.

У сервісних центрах компанії встановлені скриньки, в яких можна залишити звернення, вказавши номер телефону для зворотногозв’язку.

Будь ласка, з розумінням поставтеся до обмежень у відвідуванні сервісних центрів для обслуговування споживачів, не наражайте на небезпеку себе й працівників енергокомпанії та вирішуйте свої питання дистанційно, закликають в компанії.

– через кол-центр (0542 659 659 або 0800 300 247);

– за допомогою особистого онлайн-кабінету споживача АТ “Сумиобленерго” “E-Svitlo Sumy” (https://sm.e-svitlo.com.ua);

– скориставшись функцією онлайн-звернення на сайті АТ “Сумиобленерго”;

– написавши запит на електронну скриньку call_center​@​soe.com.ua.

Заяву на приєднання електроустановки теж можна подати дистанційно через сайт АТ “Сумиобленерго” (у розділі “Споживачам” – “Послуги” – “Послуги приєднання” – “Порядок подання заяви на приєднання” – “On-line формування заяви про приєднання електроустановки”).

Щоб передати покази лічильника, не треба йти до сервісного центру. Це можна зробити одним зі зручних способів, які зазначені на сайті Товариства (в два останні та три перші календарні дні щомісяця).