“Київстар” і сервіс Doctor Online запускають безкоштовні консультації з лікарями НІССХ Амосова

Мобільний оператор “Київстар” спільно з мобільним сервісом моніторингу здоров’я “Доктор Онлайн” запускають безкоштовні онлайн-консультації з лікарями-кардіологами Національного інституту серцево-судинної хірургії імені М. М. Амосова.

Як повідомила прес-служба оператора, така можливість надається пацієнтам із серцево-судинними патологіями, яким рекомендований більш вузькопрофільний підхід до діагностики та подальшого лікування.

Опція буде особливо корисною для пацієнтів, що проживають поза Києвом, і тих, які не мають можливості особисто відвідати медичний заклад.

“Київстар” пояснює: для того щоб скористатися новою опцією застосунку, достатньо звернутися до лікаря-кардіолога через застосунок Doctor Online. Далі лікар розуміє необхідність додаткової консультації з фахівцем інституту, про що інформує пацієнта.

Лікар розповідає пацієнту про можливість організації подібної консультації онлайн і робить запит на проведення онлайн-консультації в медичній інформаційній системі MediNET. До запиту одразу прикріпляються результати обстежень пацієнта за їх наявності. Після цього користувач отримує повідомлення на номер телефону з посиланням на онлайн-консультацію. У зазначений день і час він переходить за ним і консультується з фахівцем, а за результатами відеоконсультації пацієнт отримує висновок фахівця з рекомендаціями.

“За всі роки існування Національного інституту серцево-судинної хірургії планові операції майже ніколи не зупинялися (…) Цифри до карантину – це 10-12 операцій на відкритому серці щодня і ще приблизно стільки ж менш складних оперативних втручань. Тепер ми маємо право надавати лише екстрену допомогу. Але пацієнти все ще чекають на нашу підтримку і консультації. Серед них є й люди у віці, батьки дітей, вагітні з сердечною патологією”, – наводить прес-служба слова головного лікаря Національного інституту серцево-судинної хірургії Сергія Сіромахи.

За словами маркетинг-директора “Київстару” Павла Данімана, запит на телемедицину в Україні зростає, про що свідчить той факт, що безкоштовними консультаціями в застосунку скористалися понад 40 тис. користувачів.

У свою чергу директор компанії “Доктор онлайн” Микола Кисель зазначив, що на сьогодні Doсtor Online на свої смартфони вже завантажили понад 240 тис. користувачів, у підтримці застосунку працює 70 професійних лікарів.

Як повідомлялося, оператор мобільного зв’язку компанія “Київстар” спільно з компанією “Доктор Онлайн” у березні 2020 року зробила консультації лікарів в однойменному застосунку безкоштовними для абонентів усіх телеком-операторів на час карантину.

Doctor Online – це застосунок у сфері телемедицини, розроблений однойменною компанією за підтримки “Київстар”. У застосунку користувачі можуть звернутися до спеціаліста по консультацію і через чат, і через відео- або аудіодзвінок, отримати направлення на аналізи в лабораторію-партнера “Сінево”, замовити доставку ліків у партнера застосунку Liki24.com, а також запланувати в календарі графік прийому медикаментів, і в потрібний час застосунок нагадає про необхідність прийому ліків.

Застосунок доступний для використання абонентам усіх мобільних операторів. Мегабайти за користування списуватимуться згідно з тарифним планом.

Підписуйтесь на наші сторінки в FacebookInstagramTwitter.