В ЧЕСНО розповіли, хто фінансував кампанію Зеленського

Рух ЧЕСНО проаналізував витрати обраного президента України Володимира Зеленського на передвиборчу агітацію в першому турі виборів.

Про це йдеться у публікації Руху.

Аналіз базувався на даних його остаточного фінансового звіту.

Виборчий фонд Володимира Зеленського поповнювався з різних джерел: внески фізичних осіб — 71,7 мільйонів та від партії Слуга Народа — 65,9 мільйонів, власні кошти кандидата — 11,7 мільйонів, внески юридичних осіб — 7,1 мільйонів.

З-поміж 5 донорів, які зробили найбільші внески до фонду Зеленського — компанії ТОВ Агроче Плюс та ТОВ Інтеренерготрейд, які перерахували на рахунок кандидата по 3 мільйони гривень. Обидва бізнеси зареєстровані у Черкаській області та займаються оптовою торгівлею: перша — зерном, друга — паливом.

Серед приватних внескодавців, які профінансували виборчу кампанію — колеги Зеленського по 95 кварталу, члени Команди Зеленського, колишні нардепи.

Близько 107 мільйонів (75% коштів) із виборчого фонду Зеленського пішло на транслювання реклами на ТБ. Володимир Зеленський замовляв телерекламу на більшості національних телеканалів: ICTV — на 19 мільйонів, СТБ та 1+1 — по 17 мільйонів, ТРК Україна — 16,6 мільйонів, ІНТЕР — 13,7 мільйонів, Новий Канал — 10,5 мільйонів.

22,5 мільйонів (16% фонду) переможець президентських виборів витратив розміщення реклами на зовнішніх носіях. Ці кошти отримала одна компанія — ТОВ Концепт Медіа.