Розробники бренду Сум розповіли про своє творіння

Презентували концепцію брендингу широкому загалу сьогодні, 14 грудня, у Сумах директор рекламної агенції «Шоколад» Юлія Євенко та керівник відділу маркетингу Еліна Радченко.

Разом з брендом розробили й новий шрифт та рекламний слоган. Зокрема, останній складається з двох частин, які можна використовувати як разом, так і окремо: «Важливо побачити» та «Побачити важливе».

«Ми – сум’яни, і не витрачаємо час на зайві речі. Ми живемо у своєму особливому ритмі. Нікуди не поспішаємо та усюди встигаємо. Ми завжди відкриті до нового. Ми небайдужі, бо маємо більше часу для важливих справ. Ми живемо важливим і пишаємось цим», — зазначила вона.

Фірмовими кольорами Сум стали: блакитний озерний, шляхетний смарагдовий, палкий червоний, оптимістичний жовтий та чарівний синій. За словами розробників, саме з ними асоціюється місто Суми.

Щодо фірмової графіки, яку у майбутньому можна буде використовувати для міських піктограм, мерчу міста та на афішах подій, то, за задумом, вона має виконуватися у техніці Dotwork і візуально нагадувати мозаїку.

Автори заявляють, що крапки у логотипі символізують об’єкти, події та жителів міста, бо «Суми — це більше, ніж ми бачимо». Їх вони називають «щастинками» — щасливими частинками міста.

Побачити повну версію бренд-буку міста Суми можна за цим посиланням.