Минулого тижня сумчанам повернули понад 20 тис.грн. за товари та послуги неналежної якості

Спеціалісти відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів минулого тижня у межах повноважень розглядали скарги та звернення громадян з питань захисту прав споживачів та порушень правил торгівлі в Сумах. Повідомляє Інформаційний портал Сумської міської ради.

Як повідомив під час щопонеділкової апаратної наради керівник цього структурного підрозділу Олег Дубицький, розглянуто шість скарг від сумчан, із них чотири – щодо порушення вимог Закону України «Про захист прав споживачів», у результаті споживачам повернуто 22150 гривень. Ще розглянуто дві скарги щодо порушень правил торгівлі.

Опрацьовано 62 листи, які надійшли до відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів іншою поштою.

Видано 41 погоджувальний лист фізичним особам-підприємцям та фізичним особам, які здійснювали торгівлю живими квітами напередодні 8 березня, при цьому шістьом – відмовлено.

Разом з тим, посадовець повідомив, що минулої п’ятниці телефонували сумським підприємцям, аби ті прибрали місця, де здійснювали сезонну роздрібну торгівлю ялинками