Сумчанину повернули кошти за неякісний телефон

До Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області та до Сумського обласного контактного центру звернувся споживач, мешканець м. Суми, зі скаргою щодо придбання у вересні місяці 2018 р. неякісного мобільного телефону смартфон ТМ «XIAOMI» Redmi 5 Plus в інтернет-магазині м. Суми.

В скарзі споживач зазначив, що з першого дня експлуатації в телефоні стали виникати проблеми у його використанні, а саме: майже через хвилину розмови на смартфоні зникав зв’язок з абонентом. Для усунення даної несправності споживач самостійно звернувся до інтернет-магазину з питання усунення недоліків, але суб’єкт господарювання належним чином не організував проведення гарантійного ремонту по усуненню виявлених недоліків.

В ході розгляду звернення споживачу та суб’єкту господарювання були роз’яснені права та обов’язки передбачені діючими нормативно-правовими актами.

За допомогою спеціалістів управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області суб’єкт господарювання повернув споживачу повну вартість мобільного телефону у розмірі 4250,00 грн.