До фіскальних органів Сумської області надійшло 26 запитів на публічну інформацію

Упродовж січня – березня 2019 року до ГУ ДФС Сумської області надійшов 21 запит на публічну інформацію.

Із загальної кількості запитів 5 запитів (23,8 відс.) надійшло від юридичних осіб та 16 запитів (76,2 відс.) – від фізичних осіб.

За тематикою запити стосувались надання інформації щодо сплати податку на доходи з фізичних осіб, єдиного соціального внеску, акцизного податку, екологічного податку, земельного податку, щодо періоду в якому виникла заборгованість перед бюджетом, списання заборгованості у 2012 році, внесення суб’єктів господарювання до переліку ризикових платників, наявності ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами по окремих юридичних та фізичних особах тощо.

За наслідками розгляду 16 запитів задоволено повністю або частково, по 4 запитах відмовлено, 1 запит направлено належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.        

У свою чергу, за 3 місяці поточного року до Сумської митниці ДФС надійшло 5 запитів на отримання публічної інформації, що на 1 більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Здебільшого запитувана інформація стосувалась проблемних аспектів розпорядження майном,які передаються у власність держави; кількості розмитнених автомобілів у льготний період; надання інформації про ввезення транспортних засобів тощо.